Ale co to da jak nikt z MQB nie przeszczepi pompy, bo wszystko inne, począwszy od GW.
O2 BXE prośba o analizę logów - dziwnie przyspiesza
Zwiń
X
-
O2 BXE prośba o analizę logów - dziwnie przyspiesza
Witam
pacjentem jest moja Octavia II 4x4 Adventure BXE 105KM z przebiegiem ok 190kkm.
Log grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_127241.html zaczyna się gdzieś od 3.12 bo sam robiłem.
Mam wrażenie że przy przyspieszaniu lepiej ciągnie u samego dołu tzn. czuć że mocniej wgniata w fotel (jeśli można wogóle o takim zjawisku mówić przy tym silniku) a między 2 a 3000 obrotów jak by ją coś trzymało tzn. idzie ale jakby ciężej się wkręcała gdzie w mojej starej O1 to jest właśnie moment kiedy wgniata mnie w fotel... Co to może być? Niestety auto kupiłem niedawno i nie znam jego historii. Ostatnio wymieniłem filtry, olej, ustawiłem kąt na rozrządzie i wyczyściłem EGR. Błędów brak, notlaufów brak.
-
-
Zamieszczone przez przemikZrob komplet dynamicznych
011,010,008,004,003,001 - tylko dokladnie od 1500 do 4200 z pedalem w podłodze.
Najlepiej kazda grupa osobno.
Przypominam ze logi wykonujemy na max nagrzanym silniku.
tu jest jeszcze pare logów sprzed kilku dni (kąt synchronizacji jest już poprawiony):
Grupy: 010,015 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126833.html
Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126834.html
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126835.html
Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_126836.html
postaram się zrobić nowe jak najszybciej
Komentarz
-
-
Masz troche przypieczoną zmienną geometriie... VTG nie reaguje juz tak płynnie - wiecej dmucha na dole i dlatego odczuwasz lepszy "ciąg".
pozniej doładowanie lekko spada i utrzymuje się na prawidlowym poziomie z tendencją do niedoładowania.
Tutaj mozesz odczuwac braki w mocy. Nie zrobiles 008 wiec ciezko cos powiedziec.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750(kąt synchronizacji jest już poprawiony):
Reszta jak pisal Przemik. Nastawiałbym sie powoli na czyszczenie turbiny. Proponuje osobiście rownież zrobić program do autka-oczywiście u kogoś "kumatego".OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez xman750(kąt synchronizacji jest już poprawiony):
Reszta jak pisal Przemik. Nastawiałbym sie powoli na czyszczenie turbiny. Proponuje osobiście również zrobić program do autka-oczywiście u kogoś "kumatego".
kąt przed:
kąt po:
Jeżeli to tylko turbo to jeszcze parę razy ją przegonię i powinno być ok jak się błędy nie pokazują to chyba nie jest jeszcze tak źle. Jak dam radę to zrobię dzisiaj logi grupy 8 i wrzucę.
[ Dodano: Pią 24 Maj, 13 18:44 ]
ok udało mi się wreszcie zrobić kilka logów niestety znów sam więc idealne nie są ale zakres od 1500 do 4200 jest:
001
003
008
011
wydaje mi się że jest troszkę lepiej ale dalej czegoś mi tu brakuje
Komentarz
-
Komentarz